onsdag 29 april 2009

Pulver

Det gick sisådär med mitt pulvrande igår, så har blev det:
Frukost: pulver
Mellis: pulver och en banan
Lunch: pulver och 5 knäckemackor utan pålägg
Middag: pulver, sallad och två tomater
Kvällsmål: pulver och ett äpple 2 naturella knäckemackor

Motionen gick desto bättre, 1,5 h PW med stavar och sedan ganska hårt bodypump pass!
Men jag anar att den hemska träningsvärken jag har i lårensbaksidor idag kommer från ogräsrensningen....!

Idag ska jag "halv"pulvra igen, motion blir PW med stavar och ev lite motionscykling i kväll.

Btw, ingen viktnedgång imorse.....

4 kommentarer:

  1. Äh jag tycker det låter jättebra.
    Du pulvrade på bra och även om du ÅT lite mat så var det ju bra grejer kan jag tycka.

    Heja heja!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Ja jag tyckte oxå det såg bra ut.
    Ha en bra dag med pulvrandet ;)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Herregud. Du måste ju vara enbart muskler nu så som du håller igång. Jag blir alldeles matt bara av att läsa! Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Hmm, känner igen knäckebröds begäret!
    Kram!

    SvaraRadera