söndag 12 april 2009

Heeeelt slut!

Efter ännu en dag på jobbet blev det en tur till lite olika varuhus för att kolla in utemöbler, mannen har nämligen (med mitt medgivande förståss!) sålt våra gamla möbler ihelgen. Och man kan ju inte vara utan.... Nu står det nya snygga möbler i aluminium på vår nyoljade altan!!

Eftersom jag inte tränat sen i fredags fick jag lite abstinens och drog ut i spåret, tre varv = 3 km på 26 min. Flåset kändes helt OK, men benen gjorde ont! Är det inte det ena så är det det andra!!

Imorgon är det jobb igen, men bara fram till 11:30!! Sedan är det påskbuffé i Orangeriet på Tullgarn!! Ska bli så mysigt!
Och efter det ska jag äntligen hämta ett solur som jag fått av Camilla E (tack, men du vet vad mannen tycker...). Älskar gammalt "skrot" som får stå i trädgården och rosta!!

5 kommentarer:

  1. Men nu är det jag igen.....tack för pepping, allt sådant skänns så himla bra att få läsa och på något märkligt sätt så får jag lust att fortsätta, du är helt otroligt bra på detta...pepping!!!!
    Så tack!!
    Jag djupandas nu, hämtar kraft och ska jag fortsätta.....

    SvaraRadera
  2. Hallå där, läste i en tidning om att man kunde gå in på Jogg.se för att få lite pepping (eller peppning kanske det ska vara). Kanske kan vara något för dig. Kanske finns det några råd eller möjligen svar på varför dina ben gör ont.

    SvaraRadera
  3. jogg.se är kanonbra. Tips från joggare till andra joggare.
    Ha en skön kväll.
    Jag tror jag sluter ögonen nu.
    Avunsjuk på att ni har hunnit olja altanen.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vad du är duktig som springer då :)
    tycker det räcker med att gå ;)
    Kram

    SvaraRadera