tisdag 31 mars 2009

I´m back!

Äntligen känner jag mig som vanligt igen efter den hemska upplevelsen tidigt igår morse!
Mådde inte bra på hela dagen, men tog mej iväg till Hälsopedagogutbildningens öppet hus. Nu är jag ännu mer (110%) säker på att det är något jag vill göra.

Det blev ingen träning igår, som "tur var" så var jag heller inte hungrig..... - 1 kg på vågen imorse!!

Idag har jag stavgått två timmar i det härliga vädret, tyvärr ska jag iväg och jobba. Får börja med lite trädgårdsvård imorgon....LÄNGTAR!!

5 kommentarer:

  1. Men FY! Jag vet exakt hur det är med migränanfall... Min rekommendation är att gå till homeopat. Jag har gått i flera år & nu när anfallen kommer är de så lindriga. Jag var utan migrän i 3.5 år men när jag blev gravid så kom det tillbaka. Så nu är det påfyllning med homeopat medikament igen!

    Härligt att se att du följer ditt hjärta o ska utbilda dig!!! Hur verkade det?

    Kram

    SvaraRadera
  2. Oh shitt vad avis jag är dig som bara så där går ner...verkar det som ..men du käämpar ju med, jag vet......men nu är det skit för mig..så bra att du finns, så jag kan läsa hur bra det går för dig så det taggar mig......
    Men hur hårt kör du när du kört bort 700 kcal?? jag fixa bara 660 och det droppa från mig.....men du är nog bättre tränad, jag har ju bara kört cykel 2 ggr i år...
    Kram från mig.

    SvaraRadera
  3. Ja jag är med sugen på att trycka ner mina lökar som jag fick hem från trädgårdsmässan, men får nog lugna mig lite..Nä situpsen går inte bra , tycker det är tråkigt och har redan tröttnat...kram

    SvaraRadera
  4. Skönt att huvudvärken gav med sig. Inte roligt med migrän. Bra stavat! :)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Åh vad skönt att migränen släppte :)
    jag har aldrig haft migrän så jag har ingen aning om hur det känns. Men kraftig huvudvärk har jag haft,men vet att de som har migrän säger att det är ingenting i jämförelse.
    Åhh jag måste börja gå med mina stavar igen :)
    Ha det bra
    Kram

    SvaraRadera