torsdag 5 mars 2009

Sovmorgon och sommarlängtan!


Idag jobbar jag kväll, hade planer på att träna innan frukost eller gå på bodypump innan jobbet. Men nej, idag vilar jag! Tog sovmorgon och det var så skönt!!

Batteriet i min våg har lagt av....igen....! Fick en tankeställare att jag nog kanske väger mej liiite för ofta, bytte batteri för ett par månader sedan. Innan dess tror jag inte att jag bytt på flera år!

Idag är vädret gråare än grått, som igår och förrgår och förr-förrgår....
Längtar till sommaren, bilden är från min altan i somras. Bara några månader kvar!!!

5 kommentarer:

  1. mmmmm jag längtar oxå till värmen! :) fin altan - jag älskar altaner och uteplatser. skapa oaser i trädgården - vilken lyx! hoppas tröttheten försvinner och du får kraft! :)

    SvaraRadera
  2. Men guuuud vilken härlig bild- jag lääängtar jag med. Snart e vi där, men idag snöar det igen hos oss i huvudstaden..... :-(

    SvaraRadera
  3. Vilken oas!

    Jag längtar oxå till sommaren. Förra året hade vi ingen tomt större delen av sommaren då vi dränerade om huset och sen fyllde ut tomten. I år kommer vi ha gräsmatta och njuta av nya altanen. Längtar!

    Kram

    SvaraRadera
  4. längtar också en massa, vad fint ni har det, blir avundsjuk ;) Kramar

    SvaraRadera
  5. Är ute i blogg världen och uppdaterar mig! Nu var det ett tag sen sist!

    Åhh, tack snälla du för den härliga bilden som får mig att lääängta till sommaren som stundar!

    Kram

    SvaraRadera