fredag 20 mars 2009

Lunch och middag i "GI- anda"

Den här veckan har jag fått till två supergoda lunchsallader!
I tisdags blev det en med kräftstjärtar, ägg, avokado och äpple. Idag blev det en med stekt halloumi, soltorkade tomater och pinjenötter. Den blev så god att jag valde samma til middag...

Förutom salladsmakeri har jag hunnit med ett core-lunch-pass och en PW på em.
Imorgon blir det ingen motion, då ska jag och mamsen ta stan i besittning! Strosa i affärer, äta lunch och kanske, kanske göra ett besök på Liljevalsch(?) vårutställning....jag är ju inte direkt konsttypen (mer sitta på en bar och dricka öltypen...), men det kanse hör till att ha varit där?!? Eller kanske inte...?

3 kommentarer:

  1. Men du, när kvinnor går i affärer så är det inte att leka med. Det innebär en massa steg. Ta på dig stegräknaren så vi får se :) Jag misstänker att du kommer upp en hel del tillsammans med mamma.
    Ha en skön lördag
    Kram

    SvaraRadera
  2. Håller med Peter. Du lär få till en del steg! :)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej! Låter skönt! Man kan ju göra båda sakerna! Gå på konstutställning och sen ta en öl vet ja....Kram Vivi

    SvaraRadera