tisdag 17 mars 2009

Vill man vara fin...

...får man lida pin, heter det ju.
Och det har jag gjort idag, lidit alltså!!
Har varit och sprutbehandlat mina fula, ytliga blodkärl på benen. SÅ JÄVLA ONT!!
Och jag ska tillbaka minst en gång....kanske tre!!
Jag hade planerat för laserbehandling, men doktorn tyckte att jag (kärlen) passade bättre för injektioner. Vaddå passa bättre? Finns det någon mer spruträdd än jag?? Tror inte det va!!
Doktorn informerade mig dock om att laserbehandling gör ännu ondare, framförallt på tjocka människor.....Tack för den!! Smocka rakt i fejjan!

Nåja, det är väl värt all smärta och pengar om det blir bra...och det hoppas jag att det blir!!

9 kommentarer:

  1. Wow vad modig du blivit? Hur ofta gör man sånt där då? Har då aldrig tänkt på att du har ådriga ben?!

    SvaraRadera
  2. Först tänkte jag att du har sprutat in nåt i ansiktet, men så va det tydligen inte. Du ser ut som en bättre form av nåldyna haha... Jag har ju inte haft chansen att de dina "ytliga" blodkärl men det måste vara väldigt illa när du behandlar dig så där....... Jag satt först med ett chockat ansikte här hemma sen började jag skratta högt när den här behandlingen är bättre för tjocka människor (det bubblar fortfarande i mig). Bra att du gjort nåt åt dig.....för i sommar vill jag bara ha snygga brudar vid poolen hahahahahaha. Kram gumman och hoppad du kan gå.

    SvaraRadera
  3. Mitt inlägg ovanför. Datorn vill inte alltid som jag.

    SvaraRadera
  4. AAAAAJJJJE! Det låter inte skönt alls! Men precis som du skriver så ska man vara fin får man lida pin!

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Svar: Nej men eller hur.. man undrar ju hur vissa VUXNA människor är funtade ibland alltså

    SvaraRadera
  6. Ja du verkar inte ha några invändningar att lida lite för att få vara fin.
    Hoppas bara att resultatet blir som du vill.
    Ang, cyklingen så har jag 20 min till jobbet och 30 hem. Det är mycket uppför hem. Ont har jag redan så det är bara att cykla på imorgon också :)
    Ha det gott
    Kram

    SvaraRadera
  7. Aj aj aj. Vad är det? Jag har ett jättefult blodkärl på låret, som även gör ont. Är det nåt man kan ta bort alltså?

    Nyfiken!

    PS Nu är jag tillbaks... :)

    SvaraRadera
  8. Nä fy det var inte snällt sagt :(
    Kram

    SvaraRadera
  9. Vet precis vad du menar... Jag gör ett par sånna behandlingar om året för att hålla det i chack och nä, det är inge trevligt. och vilket sammanträffande - jag ska göra en imorgon! Hos mig handlar det mer om åderbråck än ytliga blodkärl (tack för det arvet, mamma - har jag haft sen jag va 19) så det pumpas ju in en del för att fylla dom där kärlen. Örk! Ska försöka ta före o efterbilder o lägga på min blogg så titta där om nån dag om du har lust...
    Och du - så fina vi kommer bli =)

    SvaraRadera