lördag 14 mars 2009

Så bra!!

45 min´s motionscykling innebar idag -600 kcal!! Är grymt nöjd!

6 kommentarer:

  1. Det är bra jobbat. Nu är spikmattan beställd, serfram emot att få igång dököttet...kram

    SvaraRadera
  2. Vad du är duktig! Själv är jag ännu så snuvig att jag blir svettig och andfådd av det minsta lilla. Puh.

    SvaraRadera
  3. Hallo Syrran.. Kul för dig att vågen visar minus.. fast i mina ögon.. ja du vet..bla bla -Nästa söndag 22 fyller min Sara 18 år.. och har litet drop in mellan 13 och 17.. välkommen! -har försökt få tag på dej på mobben.. Kram Lelle

    SvaraRadera
  4. Heja!

    Skitbra jobbat!
    Du är grym!

    SvaraRadera
  5. Usch förlåt...jag har varit sämst på att kommentera sista dagarna...men det har varit för mycket. Jag har i alla fall varit inne å läst när jag suttit med mobilen i handen och varit för uttråkad för att delta i möten å sånt...;)

    Bra jobbat med träningscykeln! Jag skulle vilja ha en här hemma också. :)

    Kram du!

    SvaraRadera
  6. Wow, duktigt!

    Skulle oxå vilja ha nåt konditionsredskap här hemma. Hm, vet inte vad och var det skulle stå. Men när källaren är klar så kanske det får plats där nere. :)

    Kram

    SvaraRadera