fredag 6 mars 2009

Mässbesök

Nyss hemkommen från rum & trädgårdsmässan i Kista. Så mycket underbara saker, mest rum och lite trädgård!
Det blev några inköp, mest rostiga saker till trädgården. En blomma köpte jag, en "tete-a-tete", eller som vi vanliga dödliga säger, påsklilja!

Och så köpte jag ett lusthus!! Vitt/beige i järn som kommer bli sådär fint rostigt om några år. Svårt att fota utan att få med en massa främlingar.... Inredningen ingår ej!!
Nu är det bråttom att byta om och dra ut på en PW med grannen.

6 kommentarer:

  1. Tjusigt!!! :) Vi tycks ha samma inredningsstil också!

    Nyhetsuppläsarröst? :) haha. Ja, kanske det...har ju ändå läst nyheter i över tio år, så nåt har man väl lärt sig!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Fint...Jag ska på trädgårdsmässa den 28/3 till Stockholm,blir kul....kram

    SvaraRadera
  3. Grattis till lusthuset! Det kommer att bli jättefint! Liiite avis är jag!

    SvaraRadera
  4. Härligt med trädgårdsmässa och fint foto på dig

    SvaraRadera
  5. Jättefint lusthus! Det blir säkert jätte fint! Du får fota det och lägga ut när du har det i ordning!

    Fin bild på dig med!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Vilken trevlig dag. Var du där med mamma? Min dag är mindre trevlig men fördelen är ju att det bara kan bli bättre då.
    Host, host

    SvaraRadera