söndag 22 mars 2009

Lite bilder från min söndag.

Min söndag började segt, sov till 9:30 (kanske för att jag blev väckt av någon som busringde inatt vid 02-tiden...). Satt framför TV:n tills dess det var dags att göra sig iordning för att åka och fira min vackra brorsdotter Sara som fyller 18 år idag!!
Jag kom dit lagom till tårtljus-blåsningen.
Simon, födelsdagsbarnets lillebror. Fyller snart 15, värsta hunken har han blivit!!

Här är dagens hunk nr 2, en av mina bröder, med Frida.
Min middag, favvo i repris: sallad med grillad halloumi!!



3 kommentarer:

  1. Förlåt att jag väckte dig mitt i natten.
    "Busringaren"

    SvaraRadera
  2. Är "hunk nr 2" nåt för "perfekta unga, modell potensial" tjejen?

    SvaraRadera
  3. Läcker tårta!!! Och WAOOOW vilken fantastiskt läcker sallad! Mums för Halloumi :0) Det var ett bra tips att göra sallad på! Tack för det!
    Kram

    SvaraRadera