måndag 30 mars 2009

Glad att jag lever!!

Vaknade kl 04:15 med den värsta huvudvärk (migrän?) jag någonsin haft!
Det gjorde så ont att jag allvarligt funderade på att ta mej till sjukhuset. Inte blev det bättre av att jag mådde så fruktansvärt illa att jag var tvungen att kräkas.
Tillslut somnade jag av utmattning (var skakis och svetten rann på hela kroppen), och vaknade för en timma sedan. Fortfarande lite huvudvärk och illamående men ändå mycket bättre!
Nu ska jag införskaffa det mirakelpillerna som Marie (migränexperten) rekommenderar, vill aldrig vara med om denna "näradöden" upplevelse igen!

5 kommentarer:

  1. Hua vad det låter hemskt! :( Skönt att du känner dig bättre.

    Har inte migrän själv men en sambo som drabbas titt som tätt. Inte kul.

    Hoppas att du slipper på ett bra tag!

    Kram Ellan

    SvaraRadera
  2. Åh stackars dig , jag har haft typ migrän en gång i hela mitt liv och jag vet att det inte är roligt..Kram

    SvaraRadera
  3. Usch vad jobbigt! Stackars dig! Hoppas du får sova gott i natt utan huvudvärk.

    Bamsekram!

    SvaraRadera
  4. Välkommen in i huvudvärksklubben! Jag är medlem sedan 20 år och ständig sekreterare. Jag är ordförande i "Vi som älskar Imigran". Vill du vara med?

    SvaraRadera
  5. Shitt, det blev ingen trevlig ledig dag och det blev väl inga naglar heller då...
    Aj aj syrran hade migrän som barn, fy vad hon kräktes och vi fick tassa och allt var nerdraget......
    Krya på dig..
    Kram

    SvaraRadera