torsdag 12 mars 2009

Intet nytt på bloggfronten!

Torka råder, händer inte mycket i mitt liv just nu! Ganska trist! Jobbar, tränar och sover är det enda jag gör tycker jag! Nu är det dock snart färdigt med "tok-jobbandet"! Efter helgen blir det glesare och glesare....SKÖNT!!

Idag bommade jag viktväktarna, skulle dit kl 16 men hejdades av broöppning...åkte då och handlade och planerade för vägning 17:30. Tyvärr var det kl 18:00 och jag orkade int vänta. Nu gäller det att ta tag i vägningen igen, annars kan man nästan säga att jag har slutat!

4 kommentarer:

  1. Inte har du slutat heller! Du kommer att ta tag i vägningen igen!

    Trött är jag med... Visst blir det skönt med helg snart!

    Trevlig helg!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jo du, visst jobbar jag...som en tok faktiskt...och älskar att träna..
    Kram

    SvaraRadera
  3. Kom igen nu. Visst orkar du ta tag i det igen.
    Ha en skön ledighet när den nu infaller.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ahh jäklar men du kanske får tillfälle att komma iväg nästa vecka istället då.

    Förresten, jag har bytt adress till min blogg.
    Den är numera http://iamviktig.blogspot.com istället för ullisisonline som den var tidigare.

    Ha en fin helg!

    KRAM

    SvaraRadera