onsdag 18 mars 2009

Fåfäng?

Idag käns det helt OK i mina ben, det bara kliar lite under alla små förband (säkert 30 st!!).

Och ja, det lidande jag fick stå ut med igår är inget mot det komplex jag haft över mina ben i 20 år!! Tänk själv att ha hela benen fulla med röd-blå små kärlnystan. Inte kunna gå i kjol eller shorts på sommaren och aldrig gå till badhuset eller följa med på SPA.
Så jag tycker inte att jag är fåfäng (som vissa i min omgivning antytt!!)!
Tyvärr glömde jag att ta kort på benen innan, men kan kanske visa en efter bild framåt sommaren...

Idag är det underbart vårväder, ska vara ute i trädgården på fm innan jobbet.

2 kommentarer:

  1. Jag tycker det är helt rätt av dig att göra något åt det som faktiskt varit jobbigt för dig! Varför ska man inte göra det??? Ungefär som en del kvinnor som rynkar på näsan åt ryggmärgsbedövning under förlossningen. Skulle man operera ett knä utan bedövning? Varför ska man då genomlida en förlossning i smärta, när man kan slippa...!!?
    Jag blir så trött...:)

    Till sommaren studsar du runt i både shorts och kjol! Å du kommer vara skitnöjd över att du gjorde det!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Neeej,du är inte fåfäng!!! Vet väl den som du har ärvt detta av (= mamma). Det är inte kul att ha ben fulla med fula "tatueringar" som måste döljas med svarta strumpor eller byxor. Jag säger bara grattis till att du gjort detta (önskar att jag gjort detsamma)och hoppas verkligen att behandlingen ger bra resultat. Kram lilla gumman!

    SvaraRadera