söndag 29 mars 2009

En timma back!!

Ja, det känns att man blev snuvad på en timmas skönhetssömn i natt!!
Inte kul att gå upp klockan 04:30 (= 05:30 sommartid!). Men jag klagar inte, det kommer att vara ljust lääänge ikväll! Livet återvänder...!

Har precis spelat badminton med mannen, tredje gången den här veckan! Man får passa på när han är hemma!

Imorgon är en ledig dag igen, ska på "öppet hus" på folkhögskolan jag hoppas plugga på i höst!! Läs gärna mer på:
http://www.hagaberg.fhsk.se/folkhogskola/halsopedagog-utbildning.html

Nu är det dusch och middag som gäller!!

4 kommentarer:

  1. Usch ja... den där timmen är svår att förlora :) Men tack å lov sker skiftet på helgen, så att åtminstone jag slapp gå upp i ottan. Tycker lite synd om dig. Men du verkar pepp ändå!

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Tyckte likadant, dagen gick så fort......swich!!!!!
    men å andra sidan så har kjag faktiskt hunnit med massssor med grejer, kanske dagen var som vanligt, men proppfull....
    Kram och ha en skööön ledig måndag nu...

    SvaraRadera
  3. Japps, mina tår är klara för öppna skor nu, för våren har jag bjudit hit och då måste jag piffa naglarna i morgon, 400 kr men bara 1 timme.....ja man får välja....vårfin, ja iallafall i sinnet just nu....
    Kram

    SvaraRadera
  4. Håller med, dagen igår gick så fruktansvärt fort!

    Mä, precis en sådan utbildning jag vill vill vill vill gå...

    Kram och hoppas att det är intressant.

    SvaraRadera