söndag 29 november 2009

Vill du...

...se en skymt av Maribella kommande vecka ska du (förutom att besöka Hagabergs folkhögskola och hemmet):

  • ta en PW imorgon bitti, och på vägen besöka tandläkaren
  • gå på BP imorgon kväll
  • ut och äta på restaurang Tabbouli, Söder på tisdag kväll
  • köra aerobics på onsdag
  • eller step up + BP på torsdag
  • ta en sväng på stan (S-tälje) på fredag em
  • köra spinning på lördag morgon
  • gå på hockey i Scaniarinken på lördag em
  • ta BOTOX på lördag
  • köra spinning på söndag

Ev kan ett extra pass av spinning vara aktuellt....mannen tjatar!!

10 kommentarer:

  1. Åh YES!! Då får jag se dig, kanske inte bara en utan fler gånger!! =)

    SvaraRadera
  2. får jag fråga när du vilar? :) :) du, Takida är riktigt bra och väldigt bra live! Kul att du fick se dom, hade jag velat göra igen också. Fast melissa horn var GRYM! kram

    SvaraRadera
  3. Botox...?
    Var då..?
    Behöver inte du väl...?

    Sv: Förutom två dagar i skolan nästa vecka så är jag ledig till den 11 januari :D
    Och jag lovar... ska ta foton...både på rummet o frillan...snart.. ;)

    Kram Gissan

    SvaraRadera
  4. Reagera också på Botox. Är du allvarlig? Berätta mer? =)
    Tackar för komplimangerna...(ang julbordskorten)

    SvaraRadera
  5. Ps glömde säga att glöm inte återhämtning och vila...

    SvaraRadera
  6. Låter som en fullspäckad vecka med många roliga saker. Jag är oxå i en ishockeyhall på lördag men inte i samma. Hockey som hockey bara pucken glider=)

    SvaraRadera
  7. hej bejb!
    Tänkte bara meddela att det är step på torsdag så du vet det :D
    kram!

    SvaraRadera
  8. Jepp, nytt system...
    Ungefär samma som innan men de har höjt pointsen på allt inklusive de vi får äta.

    Så det är massa att räkna om i kokböcker och en massa nytt man ska ha :S Känns som de vill ha mer pengar :P /C

    SvaraRadera