fredag 13 november 2009

Efterlängtad helg!!

Äntligen!
Den här helgen har jag verkligen sett fram emot!
Ikväll blir det tjejmiddag med älsklingstjejerna! Åh, det var längesedan!
Imorgon är det bloggpump, ska verkligen bli kul att se er! Och lite läskigt....eller hur?!?
Senare imorgon ska jag på "Kvarteret skatan", underbar humor! Behövs i trista november!

Förresten, jag testade PW med två koppar svart kaffe och vatten i magen imorse!! Wow, det händer grejer!! Brallorna är mindre nu.....NOT!!

Ha en mysig fredagskväll alla!!

PS. mitt alias på Tradera är "mawa7" om ni vill kolla in min försäljning.

8 kommentarer:

  1. Åh tjejkväll är aldrig fel. Du verkar ha en späckad men kul helg...

    SvaraRadera
  2. Pumpa på(åt mig med). Trevlig helg på dig och hälsa alla bloggers. Jag ska tänka på er...kram

    SvaraRadera
  3. Hej. Inte är det läskit att träffa oss. Vi som är så snälla eller hur Sara :)

    Det ska bli jättekul att träffa dig.
    Du verkar vara en kul tjej.
    Vi syns :)

    SvaraRadera
  4. Tjejkväll är aldrig fel. Brukar alltid vara mysigt.

    Sv: nagelacketär fån Chanel 18 Rouge Noir

    SvaraRadera
  5. Åh va fin den gråa kjolen är! Det dröjer nog ett tag innan jag kommer i strl 40... Annars hade jag köpt den ;0)

    Kul att träffas bloggisar IRL!
    Lite avis... Fasiken att det är så långt ifrån...

    SvaraRadera
  6. Godmorgon!
    Jag tänkte bara ge dig ett extra välkomnande på pumpen idag!
    Jag möter upp er utanför kvart i två och lämnar ut fribiljetter så går vi in tillsammans.
    Det ska bli så kul!

    Kram Suz!

    SvaraRadera
  7. Men inte är det väl läskigt att träffa oss, jag som älskar att träffa nya människor är ju inget att vara rädd för....men hallå!!
    Ska bli så kul så, bara så du vet...
    Kram

    SvaraRadera
  8. Vad kul att träna med vänner från cyberrymden, vilken bra idé. Ha en trevlig helg Maribel!

    SvaraRadera