söndag 8 november 2009

Fars dag!!

Idag är det fars dag!
Här är en bild på mej och min pappa Armando, tagen för läääänge sedan!
Nu ser ni vart jag fått mina mörka färger ifrån, jag är halvspansk!! Aj caramba!!
Tråkigt nog finns inte min pappa kvar i livet längre.
Men jag är dock inte "faderslös" ändå!
Jag har ju "papsen"!!
Han har varit i mitt liv sedan jag var 14 år och det är jag tacksam för!
Här sitter han, som den pensionär han är, i stugan och njuter av sommaren!

HURRA HURRA för er på farsdag!
Kram Maribel


3 kommentarer:

  1. Vad tråkigt att din pappa inte finns kvar i livet längre, men du har ju din pappsen kvar!
    Aha, från Spanien, därav ditt vackra namn!! Är du ofta i Spanien, och var i Spanien kom din pappa från? Jag har aldrig varit där, hoppas jag kommer dit någon gång.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack,det värmde.KRAM FRÅN "PAPSEN"

    SvaraRadera
  3. Vad fin du är.
    Föresten så är min pappa Italienare så vi kan ju nästan säga att vi ä släkt va :-) ?

    Kram

    SvaraRadera