lördag 21 november 2009

På väg...


10 kommentarer:

  1. Wow , du är hel"hot"...ha det så kul kram

    SvaraRadera
  2. Cool...rocka fett nu.. ;)
    Kram Gissan
    (tog du bort förra inlägget...? Fick han kalla fötter...? XD

    SvaraRadera
  3. Jäklar va snygg du är...hoppas du får skitkul nu..
    Kram

    SvaraRadera
  4. Skitcoola båda två! Ha det så jättekul!

    // Mamsen

    SvaraRadera
  5. Hoppas ni hade det riktigt kul!

    SvaraRadera
  6. Japp...läste ut den snabbt som fasen...Speciellt den på latin... :)
    Och jag vill höra ALLT om festen igår...

    Kram Gissan

    SvaraRadera
  7. Äh..va fan...nu gjorde jag det igen...
    Skriver kommentar när jag är inloggad från min inofficiella blogg...gjorde samma sak igår på en annan blogg...jag är inte helt hundra...
    Men du är välkommen in där åxå om du känner för det... :)
    Nu när jag ändå "avslöjat" mig... ;)
    Kram Gissan

    SvaraRadera
  8. Hej! Vi kan ta en promenad till berget någon dag så ska jag visa dig var soltorp ligger! Ja självklart var det ok att du frågade, det var ju kul att se er! Kram hoppas du måra bra idag! Vivi

    SvaraRadera