tisdag 17 november 2009

Glad!

I det här hemska vädret får man söka efter andra sätt att bli pigg och glad!
Det här glädjer mej idag;

  • jag fick en plats på kvällens BP (har varit fullbokat sedan i torsdags...)
  • min frukost känns så nyttig, full av vitaminer som gör mej pigg (och ev en dos av placebo, men hey! Vem bryr sig?)
  • min wake up lampa! Fortfarande glad (nja...gladare) när jag väcks kl 05:45!
  • min outfit inför festen på lördag ska bli helt komplett idag, ska bli så kul!
  • bondbruden Lotta ska göra en solhälsning idag, så snart kommer den tillbaka!
  • mina auktioner på tradera gick bra
  • nya Bon Jovi spelas just nu på radion (We werent born to follow)
  • SSK har chans att vinna en viktig "sexpoängs" match ikväll.
  • jag börjar inte förrens kl 13:15!

Vad gör dej glad?

Glöm inte att solen skiner alltid bakom molnen!!

9 kommentarer:

  1. Bakom molnen är himlen alltid blå :-). Jag är glad att syrran lever. Hon krockade med en älg i söndags kväll. Hastighet ca 90! Hon fick bara en bula i huvudet. Hon kunde tom kravla sig ut ur bilen själv o ringa 112. Så vädret spelar ingen roll just nu. Catrin är avis men ska gå på konserten i alla fall. Gå det gott :)
    Peter

    SvaraRadera
  2. Hej! Vad som gör mig glad? Min familj, vårt hem, (samma saker kan göra mig arg med.....) men så klart att glädjen är större! Mysiga goa grannar gör mig glad, tända kakelugnen när det regnar, äta en god middag, inbjudan till fest eller tjejmiddag, en kram, att någon visar hänsyn och tex håller upp en dörr eller ger mig en röd friskismatta under passet, hahaha vad roligt det lät...att hunden lägger sitt huvud på min fot och sover varje frukost. Ha en bra dag! kram

    SvaraRadera
  3. Kram från Vivi glömde skriva det i förra inlägget....

    SvaraRadera
  4. Helgens drottning har jag på känn!!!

    SvaraRadera
  5. Jag blir glad av varma medmänskliga människor och så choklad förståss.

    SvaraRadera
  6. Mina nya kläder från Lindex! En moccaväska, en stor-tischa och fina armband!

    Kram

    SvaraRadera
  7. Livet gör mig glad. Bon Jovis nya skiva är skitbra!

    SvaraRadera
  8. Att verkligen just nu vara hemma gör mig vansinigt glad just nu...

    SvaraRadera
  9. Härligt härligt!! finns alltd ngt att bli glad av!

    SvaraRadera