lördag 7 november 2009

Uppdatering!

Usch, jag har slarvat med bloggen!!
Men det händer inte så mycket mer än skola och träning just nu!
Eller...jo kanske lite till!
Igår var jag på "allt om hälsan" mässan.
Ganska besviken måste jag säga att jag blev, för mycket SPA, super food/fruit och kosttillskott!
Kom dock hem med ett par kassar med både gratis och betalde saker......

Idag tog jag sovmorgon - gick upp 8:15! Aerobics kl 11 och sedan har jag plockat med vinterkläder som ska fram och sommarkläder som ska bort.
Och så har jag (äntligen) fotat lite saker och lagt ut på TRADERA, har ju inte jobbat på länge så någonstans ifrån behöver ju inkomsten komma!

Idag är också min "kostregistrerings dag", dvs allt jag äter vägs och antecknas för att på torsdag läggas in i något dataprogrem som räknar ut allt....kcal, fett, protein, vitaminer,mineraler etc..!
Spännade att se vad man får i sig egentligen!

Så kul har min vecka varit!!

8 kommentarer:

  1. Du, jag har hört om den alla senaste dieten P90X. Du kanske kan få +poäng för den? Vilken valde du att fördjupa dig i?

    SvaraRadera
  2. Jag måste också lägga ut skit på tradera.. men du kan väl skicka mig din länk så får jag kika lite?=)

    SvaraRadera
  3. Fina saker har du lagt ut på Tradera!Har budat på en som jag hoppas på att vinna! Lycka till med de övriga sakerna!

    Undrar också hur det gick med dieterna som du skulle redovisa i skolan? Vann du?

    SvaraRadera
  4. Jag ser också smått gravid ut men det skiter jag i för det är så bekvämt. =) (Fast vissa dagar har jag inte så bra självförtroende)

    SvaraRadera
  5. Spännande och kul med hälsomässa! :-)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Oj vad spännande med det där dataprogrammet så man får veta vad man egentligen får i sig! Vi hörs/Kram Vivi

    SvaraRadera
  7. håller med om att trädgårdsmässan var så mycket bättre än hälsomässan!/Vivi igen

    SvaraRadera
  8. Jag har ÄNTLIGEN lagt ut och sålt mina stora, svarta tält på tradera!

    För mycket spa?! Kan det bli det?

    Ha en bra vecka!
    Kram

    SvaraRadera