torsdag 26 november 2009

Grå, gråare, gråast...


Usch vad jag är less på det här gråa vädret.
Jag behöver ljus, gärna sol!
Drömmer om en resa söderut....gärna tillbaka till ett varmt Schweiz som på bilden!
Imorgon har vi basar i skolan, vi samlar pengar till ett gatubarnsprojekt i Adis abeba!
Vi, hälsopedagoger, ska massera kunder...och ta betalt...!
80:- för 30 min rygg/nackmassage.

Idag blev step up:en inställd, blev erbjuden ett FYS pass men tackade nej och gick på BP istället. Gissa vem som ledde det? Jo Suzan http://ettdussinpannor.blogspot.com/.
Den galna människan skulle ha fyra (4!!!) pass ikväll... Fys, BP, Box och spinning.

Jag säger det igen, GALNA KVINNA!!!
Men f-n vad duktig du är!

5 kommentarer:

  1. Ja hon är helgalen, men väldsbra...och jätteduktig.
    Men det är ju du med.....

    SvaraRadera
  2. här har det regnat hela veckan så man längtar onekligen till varmare platser!

    SvaraRadera
  3. ååhh tack !!! *kram* du var duktig ikväll! O det var bra stämning, o allt satt perfa! tjoho!

    SvaraRadera
  4. Är det många sjuka?
    De får ställa in många pass på mitt Nautilus. Fast de har ju ingen Suzan förståss :)

    SvaraRadera
  5. 80 kronor för 30 minuter låter sjukt billigt. Fasiken vad ni kommer att få jobba. Mycket pengar tror jag nióg att ni kommer att få in.

    Hur sjutton har man tid att köra så många pass, blir det fråga som poppar upp i mitt huvud!?

    SvaraRadera