måndag 2 november 2009

MINUS!!

Japp, -0,9 kg sedan förra måndagen!
Kan det vara mina morgonprommisar kanske?
Förra veckan stavade jag må & fre, och i tisdags körde jag ett pass på crosstrainern.
ALLT DETTA FÖRE FRUKOST!
Idag blev det också en prommis vid 06-tiden, får se hur det blir imorgon.
Helgen var härligt ledig, middag hos familjen E på fredagen, musical (BRA!! Se den!!) och restaurangbesök med mamsen och papsen i lördags.
Igår vårdade jag hemmet, städade och piffade....
Och så var den helgen över!! Shit vad det går fort!

9 kommentarer:

  1. Bra gjort med promenaderna! Jag måste också komma igång! Imorgon kanske......
    Nu är jag hemma till vardagen igen...Kram

    SvaraRadera
  2. Hej! Grattis! Bra jobbat! Ja det kanske är det, träning innan frukost men så kul för dig! Ja helgerna går fort...ja jag testar och återkommer ang Detoxen! Kram kram Vivi

    SvaraRadera
  3. GRATTIS!!! Klart det är prommisarna...o alla andra aktiviteter... Så gött när det märks på vågen...glöm inte o mäta dig bara...vilket är viktigare eftersom du tränar som du gör. Muskler väger mer än fett, vettu ;)

    Sv: tack för dina kreativa ideer.. gillade det där med böcker och glasögonen... ja jag gillade alla dina idéer men skrivbordet e inte så stort ;). Jag har däremot andra platser i det rummet som jag håller på o fylla med gammalt mysigt lantligt... :)
    Kram på dig
    Gissan

    SvaraRadera
  4. Oh så kul att det går bra för dig...tänkte starta igen idag.....

    SvaraRadera
  5. Så bra jobbat och grattis. Kram

    SvaraRadera
  6. Det är nog prommisarna som "gör det"! Vet du jag gick upp 1 kg efter lördagens "utsvävningar". Men så är jag ju en riktig "soffpotatis"... Får nog ta fram stavarna som bara står och samlar damm.

    Tack för en jättetrevlig lördag, både till dig och gubben!
    Kram från mamsen

    SvaraRadera
  7. jätteduktigt!! :) och ja, får hoppas att ÖIS tar sig upp igen nästa säsong..!!

    SvaraRadera
  8. Härligt. Man ska inte underskatta promenixarnas effekt brukar de säga;-)
    Bra kämpat!!

    SvaraRadera