måndag 14 september 2009

Vilken härlig dag *ta da da da*!!

Hur bra är det inte att plugga till hälsopedagog?? (Påminn mej om detta inlägg i mörka o trötta november...)
Startade dagen med "Pedagogisk tid", lite som klassråd kan man säga.
Därefter stavgångsteori, följt av 4 km stavande.
Efter det- lunch! Böngryta med massor av grönsaker.
Sen hade vi "uppkörning" i stavgång, jag klarade mej!! Tjoho! Är nu certifierad stavgångsledare!!

Då var det dax för nästa punkt på dagen, spinning 45 min!!

Rätt slut men nöjd (!) blev kvällens middag : HAVREGRYNSGRÖT!

Tycker att min första dag på väg mot bättre hälsa (o snyggare kropp!!) har gått kanon!

8 kommentarer:

  1. Den här utbildningen passar nog dig perfekt!

    SvaraRadera
  2. Skööönt! Låter som du har det bra Maribel! =)
    För att svara på ditt inlägg så nej, jag klarar inte av sån där träning, har ingen kordinationsfårmåga till det, har testat många gånger, men fattar ändå inte hur jag ska göra =) haha, vissa e inte så lätt fattade du vet ;)
    har funderingar på att börja simma och spinna igen.. men vi får se, måste få ihop lite pengar först så jag har råd!
    Ha de fint!!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Låter som jag måste bli lite avis på dig nu....men så är det......ska följa din utbildning med stor nyfikenhet...
    Bra början på din hälsoväg....
    Kram

    SvaraRadera
  4. åh vad avundsjuk jag blir på din dag! Skönt att få in träningen samtidigt med utbildningen. Men middagen vet e tusan om jag är så avundsjuk på....nej...kram vi ses /Vivi

    SvaraRadera
  5. Spinning hu, har fortfarande lite ångest sen sist. Kul att du har haft en härlig dag, jag med faktiskt. Hälsopedagog verkar riktigt kul att vara..kram

    SvaraRadera
  6. Heja dig! Du skickar hit lite energi åt detta hållet är du snäll.....

    kram

    SvaraRadera
  7. Sv: japp..duschade ute i morse ;)
    Men i varmt vatten såklart så det är ju inte 5 grader i vattnet precis...
    Hur går det själv då?
    Är du så slut efter skoldagarna så du inte orkar skriva inlägg..? ;)
    Kram på dig du hälsosamma
    Gissan

    SvaraRadera