lördag 26 september 2009

Solo

Ja, i helgen är jag solo!
Trist att inte träffa mannen, men har så mycket plugg att det nästan inte gör så mycket!

Hade, trots klädbekymmren, en mycket trevlig kväll igår. Åt japansk "fyra små rätter", lite sushi (sådär gott), teriyaki, yakitori, tepanyaki..... Minns inte riktigt vad det hette, men gott var det!
Tog misosoppa till förrät, kvällens flopp- fy för den lede vad det var äckligt!! Diskvatten var det enda jag kunde tänka på när jag smakade, luktade och såg på soppan.....
Avrundade kvällen med ett par drinkar, men var trots det uppe kl 07:30 för att hinna plugga lite innan det var dax för aerobics pass, hur kul och svettigt som helst!

Eftermiddagen och kvällen kommer att gå i pluggandets och hockeyns tecken. Rödbetssoppa till middag och tidgt i säng - det är ju en dag imorgon också!!!

9 kommentarer:

  1. Vart åt ni?
    Miso brukar annars vara så gott! =)

    SvaraRadera
  2. Jag bara ÄLSKAR miso soppa! Däremot är ju det där teet man brukar få till tokäckligt.
    Vad du är duktig att träna!

    SvaraRadera
  3. Eftersom han inte har feber så fyller han inte kriterierna för nya flunsan. Vanlig bonnförkylning gissar jag.

    SvaraRadera
  4. Jo, jag har hört att miso är gott, och jag gillar ju både bönor och soppa!! Det måste ha varit något fel...eller så var det de där tofu (får kväljningar bara av att skriva ordet...) bitarna som förstörde det hela!

    SvaraRadera
  5. Men gud så skönt att vara solo en hel helg! Det är något som jag verkligen längtar efter.

    SvaraRadera
  6. Låter som du hade en kanon kväll!!!
    Skrattade lite när jag läste va du hade satt på dig, som du skrev, när de är så många lager så kan man väl knappast se smalar ut än man gör i vanliga fall ;)
    Blir ingen gratis träning för mig i morgon inte, jobbar kväll och e väl inte så där jätte intresserad av bodypump =)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Du sitter solo, jag sitter solo.....vi kunde gjort nåt kul...nja du skulle ju läsa eller ??
    Undrar när vi ska få ett pass med suz???
    Kramers på dig...

    SvaraRadera
  8. SV: Jag har prövat! (http://punktbtilla.blogspot.com/2009/09/besvikelse.html).

    SvaraRadera
  9. Tänk vad bra du är som pluggar... själv kan jag hitta på nästan vad som helst om jag ska plugga... ingen diciplin här inte :-)

    SvaraRadera