tisdag 1 september 2009

Filmad!!

Ja, idag blev vi filmade när vi gick stavgång i skolan!
JAG HATAR ATT SE MEJ PÅ FILM!!! Särskilt iklädd träningskläder och med stavar i handen.... Jag ser ut som en liten korv som halkat av grillpinnarna!!

Var därför tvungen att tröstshoppa lite på em, blev glad av nya jeans, stövletter, träningskläder, kofta......
Men gladast blev jag nog när jag idag (igen) orkade köra sista 20 min på näst högsta på stepup:en!!

Imorgon ska jag till Enköping och träffa försvarshälsans doktor, ska instrueras inför helgens jobb! Hoppas på sol och varmt + brassestol och kurslitteratur....

6 kommentarer:

  1. Gud va kul att åka iväg på det där i helgen för dig. Då måste du ju sitta still;)

    SvaraRadera
  2. Näää nu tror jag att du överdriver eller så var projektorn felinställd.....en korv som halkat av grillpinnarna...jaja då ser väl jag ut som en bratwurst alltså lite större än dig! Testade du träningskläderna idag? jag hade byxorna och den svarta tröjan, funkade bra! Hu hu är redan stel i ryggen och armarna....i morgon kommer träningvärken på besök men jag är så nöjd! Du vi får shoppa träningskläder igen sen när det blir tråkigt (blir det det?) med träningen, det var jättekul! Tänk att det var så kul så vi inte ens hann fika!!! kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Shoppa? det är kul. Men vad bra du behöver nog lite nytt nu när dina kläder blitt förstora, det var du väl värd. Och du jag tror inte det var en korv du såg ut som, weinerkorv möjligtvis...kram på dig

    SvaraRadera
  4. Liten korv ?? *Gapskrattar* vi ser väl alla lite knasiga ut på film.

    SvaraRadera
  5. Hej Maribel, jag vill tacka dig för att du fick mig att le imorse. Dina två kommentarer värmer och tack för ditt engagemnag när det gäller lilla mig.
    Du är toppen och ser fasiken INTE ut som en korv som har ramlat av någon pinne. SKÄRPNING!

    SvaraRadera
  6. vadå korv, det tycker inte jag var så god och ta emot ....du ser helt ok ut, verkligen...men jag vet att det är jobbigt att se sig själv, det kan jag verkligen hålla med om....
    Kram

    SvaraRadera