fredag 25 september 2009

Lite irriterad...

....eller nej, kanske inte. Men lite konfunderad!
Idag hade vi klassfotografering till skolkatalogen.
Vi är 13 st i klassen, 11 var där idag.....FEM var med på fotograferingen!!
Varför inte fler?
Jag hade inte ens tänkt tanken att inte vara med, förstår inte vad det gör för skillnad(mer än att man är med på kortet..).
Men, det ligger säkert jättebra anledningar i bakgrunden till deras val,
jag kan bara inte fatta dem....
Min fråga blir nu;
ska de som inte var med få en katalog??
Etik på hög nivå!!

5 kommentarer:

  1. Får ni inte betala för katalogerna..?
    I så fall köper de nog ingen...
    Ha en skön helg.
    Kram Gissan

    SvaraRadera
  2. Det var det töntigaste jag hört, det är klart man ska vara med på fotot. De kanske är efterlysta eller så otroligt missnöjda med sig själva. Bra att du ställde upp tjejen.

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Ja du jag vet faktiskt inte ännu om jag mår bättre av VV,men innan har jag ju varit gasnak så trött och inte orkat varken det ena eller det andra.Orkade ju inte ens ta tag i sysslorna man har hemma :( Men det måste jag säga har blivit llite bättre,men annars så får jag nog ge det ett par dagar till ev någon vecka.

    ja du att köra är ju verkligen hur kul som helst ;) Sitter nu på dagarna och kollar efter en bil! herre gud jag kanske skulle ta det där kortet först*s*

    Japp jobb i helgen fast bara fre-lör :)
    ha det nu så gött i helgen.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Du dom som dissar en fotografering har problem, klart man ska vara med.....
    Fast vi som bloggar och "viker"ut oss , vi är ju änumera med på att vara med eller hur???

    Tror inte vi tillhör dom blyga typerna precis...
    Kramers

    SvaraRadera
  5. Att fundera på: varför har man skolkatalog?

    SvaraRadera