torsdag 3 september 2009

Glöm brassestol och kurslitteratur...

Jag lär nog inte hinna vare sig sitta eller läsa på jobbet i helgen!!
Jag ska vara med på övningen....med tre ryggsäckar och en syrgastub....! Hoppas de inte har bråttom!
Blev instruerad i att INTE gå/stå på andra ställen än de jag blir anvisade, håll dej till övningsledaren var det råd jag fick *GULP*. Kommer också att få sitta i en bunker när de andra kastar handgranater....jag vet ju inte ens vad en bunker är!! Hörselskydden jag fått är av modell stor och ful, men de funkar förhoppningsvis!
Och jag måste anropa i komradion när jag behöver springa in i skogen för att uträtta mina behov - "Etta tvåa. Hallå hallå, syster behöver kissa...!! Kom"

6 kommentarer:

  1. Ha ha vilka minnen som kommer upp. Tänk att så hade vi det i många månader.
    Du kommer tycka det är kul men först efteråt.
    Lycka till i helgen.
    Kram

    SvaraRadera
  2. HAHA!! Va roligt hörrudu! :) Hoppas de blir bätte än de låter, och att du iallfall slipper skita i skogen ;)Tur att du e vältränad så du kan bära på allt det där!!¨Kram

    SvaraRadera
  3. Den här resan måste du ju bara skriva om .....verkar coolt

    SvaraRadera
  4. Låter lite läskigt tycker jag! Och i övrigt vill jag bara säga att SJÄLVKLART kommer vi komma fram, förr eller senare. Helst förr. :)

    SvaraRadera
  5. Mera information tack! hur intressant som helst... yes, go sister!

    SvaraRadera
  6. haha låter kul faktiskt! är det hemvärnet som du gått med i eller vad e det för nåt??

    SvaraRadera