söndag 13 september 2009

Uppdrag slutfört!

Japp, då var tiden i det militära över...man kan nästan säga att jag har muckat!!
Imorgon är det "back to school"!

JAG GILLAR VARDAG!!

Men jag vill inte vara utan alla de nya erfarenheter jag fått den senaste veckan! Herregud, jag skulle ju aldrig ha fått chansen att testa att skjuta annars! Eller att träffa nya människor från en hel annan värld....ja, nästan en helt annan planet.....!

Imorgon börjar ju också "operation smal/vältränad-Maribella" (igen!!!).
Jag är peppad!!

6 kommentarer:

  1. Låter som en rolig upplevelse.
    Och du! Jag är på i morgon.
    Nu kör vi!

    SvaraRadera
  2. Go Maribella go... Jag ska åxå lägga in en starkare växel i morrn. Har slarvat en del men vill verkligen ner de sista kilona. Nu ska det ske ;)
    Skön söndag till dig
    Kram Gissan

    SvaraRadera
  3. Låter som när jag hade muckat. Inte så roligt när man är där men mycket roligt att minnas efteråt och man lär sig mycket i militära.
    Jag är också tillbaka på mitt vanliga jobb. Det är skönt med vanliga rutiner.

    SvaraRadera
  4. Ja herreguuud skjuta vill man ju eller ;0) Ok kom igen då så fixar vi magrutorna !!!!

    SvaraRadera