fredag 11 september 2009

Fredag!!

Och det är sol och jag är (har tagit mej...) LEDIG!!
Känns underbart!

Veckan har varit intressant, kul att se en helt annan värld (militära) och träffa nya människor.
Bra för min självkänsla att jag klarat av det och att jag vågat saker jag aldrig trodde.

Mindre bra har det varit med mat, har ätit kronans frystorkade mat ett par gånger till lunch = 600 kcal och äckligt, riktigt äckligt!
Motionsfaktorn har legat på under medel, ett aerobicspass och ett step intervall, men det är ju nästa vecka jag ska köra igång "på riktigt".

En härlig helg önskar jag till er som läser!!

9 kommentarer:

  1. Hej! Vad skönt med ledigt det är du värd! Ja du verkar ha haft en spännande vecka! Kul med nya erfarenheter. Ha en skön helg du med! kram kram Vivi och japp falukorvsarmarna ska bort!!! Nu kämpar vi på!

    SvaraRadera
  2. http://www.nordicmilitarytraining.se/ambition.aspx Här har vi vår träningsform så ska nog falukorvarna försvinna! Det här vill jag göra! Hänger du på? kram Vivi

    SvaraRadera
  3. http://www.nordicmilitarytraining.se
    nu kanske det går bättre/V

    SvaraRadera
  4. Ha en skön helg själv
    /Peter som jobbar till halv sju :(

    SvaraRadera
  5. Trevlig helg önskar jag dig med!

    Kommer du på pumpen idag?

    SvaraRadera
  6. Önskar dig en Trevlig helg! :)

    SvaraRadera
  7. Vilken resa du gjort, skulle vilja testa själv, men , men kan ju inte göra allt...och tack för alla goa kommentarer...tack, tack!!
    Ha det så bra själv nu....kram

    SvaraRadera
  8. skönt med ledig dag :), jag slutade kl 13.00 och fick massor gjort...trevlig helg...kram

    SvaraRadera
  9. Är du färdig med militäreriet nu då?

    Sv: De spelar nåt de kallar hästjazz eller indiepop. De är jättebra... finns lite o slipa på när det gäller engelska uttalet tycker jag men det kommer nog ;)
    Ha en skön helg.
    Kram Gissan

    SvaraRadera