onsdag 2 september 2009

Helgens outfit!


Vad tycks på en skala...?

10 kommentarer:

  1. Och du som tänkte sitta och sola!!!

    SvaraRadera
  2. Jasså du e militär åxå..? Cool.. ;)
    Minst en 10:a på en skala ;)

    Och du...när jag "blir tvungen" o käka McDonalds eller sånt så tar jag en ceasarsallad...alternativt en grillad kycklingburgare (inte panerad) på Burger King...och vatten till det. Borde funka även för en annan.. nu är det ju inte speciellt ofta jag trycker en sån men nån gång har det hänt.
    Ha en skön kväll.
    Kram Gissan

    SvaraRadera
  3. Oj fick du massa kläder med? Jag tycker det är snyggt! Jag trodde du skulle få en vit sjuksköterskeuniform med bricka med rött kors på! Så att du syns menar jag...kram Vivi

    SvaraRadera
  4. Ha ha du ser ut som en del på mitt jobb. Jag jobbar på FMV. ;D
    Ja jag har kört GI Rivstart sen årsskiftet. Körde lite LCHF först men fick ont i njurar och magen. Jag har ju gått ner mest i början på året sen fastnade jag lite. ;D Men jag kör vidare...

    SvaraRadera
  5. Snyggt!!!! Du gillar ju militär färgerna.

    SvaraRadera
  6. ev går jag på pumpen imorgon, har inte bestämt mig.. men jag leder box kl 19, o det vore jättekul om du kom! =)

    SvaraRadera
  7. Haha, snyggt Maribel!! Hoppas de blir lite roligt också :) kram

    SvaraRadera