söndag 20 september 2009

Redo för vecka 39!!

Sista timmarna av vecka 38 år 2009.
Jag känner mej otroligt nöjd med veckan som gått, tycker att jag är "i fas" med det mesta! En härlig känsla!
Idag har jag tillverkat en massagebänk av en dörr(!) och en soffa! Mannen fick testa och tyckte det funkade OK. Lite för högt för mej, men jag får väl ha high heels när jag masserar...
Har också bokat in fyra frivilliga massageoffer denna vecka! Övning ger ju färdighet säger dem som vet!

Imorgon är det skola hela dagen, ska försöka ta mej ut på en PW alt joggingtur före frukost. Får väl se om det blir av...

Festen igår var förresten riktigt trevlig, kläderna blev bra. Men jag kände mej lite porrig i min något urringade tunika......lite Charlotte Perelli lik! Mannen tyckte dock att det var "helt OK"!!!

8 kommentarer:

  1. jag vill också va offer!!

    O du, sänd iväg ett mail till mig.. har en fråga gällande sumobrottning ;) kram!

    SvaraRadera
  2. Det låter som om livet leker med dig! Härligt!! Där ser du att kläderna blev bra till festen, jag tror att du var jättefin. Inga bilder därifrån?
    Kram

    SvaraRadera
  3. Haha lite porrig....skratt ja jag förstår hur du menar men förmodligen var du snyggt uppklädd! Massagebänk av dörr och soffa? Hjälp? Fungerade det eller? kram vivi

    SvaraRadera
  4. Ja du har verkligen fått fart på träning, mat och rörelse i allmänhet. Låter mycket bra.
    Jo jag kan sjunga och en del säger att min pipa är bra men jag låter andra avgöra det. Sången hoppas jag att jag kan spela in så ni får höra den om det blir bra vill säga ;)

    SvaraRadera
  5. Ja ibland har nöden ingen lag, så dörr och soffa är väl perfekt.....själv låg jag på golvet och kravla när jag lärde mig massage...

    men du måste visa blåsan......

    Kram

    SvaraRadera
  6. Bodde jag i närheten av dig så hade du gärna fått "öva" på mig, jag får väl boka tid hos dig nästa gång jag är förbi ;)...kram

    SvaraRadera
  7. Förstår att det inte är svårt att hitta frivilliga massage offer... Jag hade varit ett om inte du var så långt bort. Eller är det jag som är för långt bort? Öhh....
    Kram!

    SvaraRadera