lördag 30 maj 2009

Lata dagar!?!

De sista tre dagarna har vi hyrt bil, har åkt runt typ hela ön!
Ett av mina favvoställen, Fornalutx. Hit hittade vi tack vare min Mallorcabok....och Marie J!!
Det dricks inte bara sangria!!


Idag var det dags för vandring igen, en dagstur i bergen!! Så här glada var vi INTE när vi fyra timmar och 45 min senare kom tillbaka till bilen igen!!

Svårt att skildra höjder på foto, men det var högt och jäkligt jobbigt kan jag lova!
En dag kvar med bilen, kanske blir det någon öde strand....eller ytterligare en vandring...!!




8 kommentarer:

  1. Vilken bragd att vandra i värmen i nästan 5 timmar! Kan bräcka Sthlm Maraton!!! Får jag föreslå öde stranden i morgon... ni har ju semester = vila :-)

    SvaraRadera
  2. Så underbart det låter, jag blir så avundsjuk, hoppas resten av tiden blir lika bra :)
    kramar

    SvaraRadera
  3. Men gudvad ni gör grejer, inget tmaskande beachen där nte. Imponerad är jag!

    SvaraRadera
  4. Hej på er! Ni ser ut att ha det bra. Ni är så söta på bilden, trots att inte Peter ser så glad ut!
    Själv sitter vi på jobbet och längtar ut till det fina vädret.
    Puss på er Camilla x 2

    SvaraRadera
  5. Har just kommit hem efter 2 jourdagar på Arlanda, då jag går upp kl 2,50 på morgonen, och känner när jag ser dina bilder att där vill jag vara just nu, så njut ni......vardagen finns där bakom.....och lurar...
    Älskar att upptäcka så där som ni..
    Kram från mini "skipper"", ha, ha!!

    SvaraRadera
  6. Hej! Jag har blivit tvungen att stänga min blogg så att den inte är för alla längre.

    Jag vill gärna att du fortsätter att följa mig så maila mig din email så skickar jag en inbjudan till dig!

    Maila till:

    kommaitrim@gmail.com

    Tack på förhand!

    Nu Jä

    SvaraRadera
  7. Wow, vad ni är duktiga som tar er runt och vandrar!

    Hoppas att nästa dag blev sangria i skuggan under parasollet med en schysst bok. :)

    Kram

    SvaraRadera
  8. Men vad skönt! Semester i solen!

    SvaraRadera