måndag 4 maj 2009

Intervjudagen avslutad!

Är nu intervjuad och klar, har ingen aning om hur urvalet går till!
Vet inte om jag svarade rätt på frågor som "nämn en person som betyder/betytt mycket för dej och varför" samt "hur ser du på skillnaden mellan hälsopedagogik och hälsocoaching"? Inte helt lätta frågor!
Jag fick iallafall en inblick i utbildningens upplägg och innehåll, och jag är än mer säker på att jag VILL gå där i höst!! Börjar redan fundera på vilken inriktning mitt projektarbete ska ha....
Men, man kanske ska ställa in sig på att man inte blir antagen, då blir det mer som en positiv överraskning om det går vägen...!!

6 kommentarer:

  1. Jag känner på mig att du klarade av alla frågorna, du kan det där. Hoppas du mår bra, det va ett tag sen vi sågs. Jag har varit ledig idag efter att ha jobbat hela helgen...och vad gör det i dag då JO regnar. Fick lite målat iaf inne i kuvösen. Kram

    SvaraRadera
  2. Jag tror på dig, det blir som det blir...jag med är enormt sugen på skolbänken i höst..men men 1 dag i taget...kram på dig

    SvaraRadera
  3. Min tumme har du redan så du får ett extra hejarop.
    Hoppas det går vägen.

    SvaraRadera
  4. Jag hållar alla mina tummar. klart du ska in!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Lycka till! Och tack för din kommentar hos mig! :)

    SvaraRadera
  6. Hallå! Se dig själv komma in! Bra att du redan nu ser ditt projektarbete... Be och du ska få :0)

    Klart du kommer in! Med alla tummar här så har du bra hjälp!

    Kram

    SvaraRadera