söndag 7 juni 2009

Back i Svedala!!

Äntligen INTE svettig!!
Har fasiken svettats hur mycket som helst under semestern, tom på benen!!
Fantastiskt bra har vi haft det iallafall!
Trots det är det skönt att komma hem igen, saknar mycket när man är borta, däribland bloggen!! Och träningen.... Har ju försökt att inte bara ligga på latsidan, men ju längre tiden gick ju lättare var det att slappa och göra minsta möjliga... Har ju inte ätit och druckit helt sunt heller, men vad f-n, semester är semester!! + 2 kg på vågen ska man väl kunna skaka av sig snart?!?!
Imorgon är det ju måndag igen och vilken dag kan passa bättre för omstart??

6 kommentarer:

  1. Ser ut som ni haft en kanon resa! Svettas, ja det är ingen risk att man gör här hemma... Skitkallt och regnigt. Bläääää!

    KRam

    SvaraRadera
  2. Välkommen hem. Jag tycker en vecka är lagom för en solobadresa. När vi bilar så kan jag vara ute längre men ligga still är igentligen inte min grej.
    Nystart var ordet. Jag håller med men jag har ännu inte klivit upp på vågen. Det väntar jag med ett tag till.

    SvaraRadera
  3. Hej tjejen, vad fort tiden går. Bra att ni haft en skön semester. Att svettas hör till.
    Kul att ha dig tillbaka i cyberrymden:

    SvaraRadera
  4. Välkomna hem! 2 kg som fastnat på semestern går man ju ner lika fort som man gick upp dom. //Kvinnan som talar med stor erfarenhet

    SvaraRadera
  5. Hej! Kul att se lite rörelse i huset! Det har varit så tomt där!!! Ja man har ju massor att göra när man kommer hem också så dom där kilona försvinner snabbt. Visst är det på nåt sätt skönt att man längtar hem när man är borta? Och att man saknar saker hemma? Då trivs man ju bra som man bor! (Svedala ligger i Skåne....)förretsen. Ha det gott!

    SvaraRadera
  6. Hej!!Och välkommen hem...kul att du haft det bra och bara njutit av semestern.....men vet du, du är saknad här på bloggen, så det är kul att du är hemma igen....
    Måndag= bra startdag...
    Kram

    SvaraRadera