torsdag 14 maj 2009

Laddar!!!

Trött igen efter ännu en hård (men KUL) arbetsvecka på IVA. Nu har jag bara två arbetspass kvar innan semestern!! Tjoho!!

Hade planer på att gå på bodypump ikväll, men det sket sig för det börjar inte förrens kl 20 (och slutar alltså kl 21:00, då sover jag...)!
Istället planerade jag en PW, men då jag inte lyckades få sällis så orkar jag inte ut.

Så, det får bli lite DVD hemma-träning i källaren! Körde ett pulspass (från Iform) igår, och idag har jag träningsvärk i vaderna kan jag lova! Det fanns två att välja på så jag ska nog testa det andra ikväll...om jag orkar...!

3 kommentarer:

  1. Vad härligt med semester! Lycka till med träningspasset! Kramar

    SvaraRadera
  2. Det är avancerat! att träna hemma! Vågen!

    SvaraRadera
  3. Semester. Vad avundsjuk jag blir. Men du har verkligen slitit för den.

    Ta hand om dig och träna mycket.
    Vi hörs

    SvaraRadera