onsdag 27 maj 2009

Igår var en ren slappardag vid poolen (jag körde iofs ett DVD pass på en timma på rummet, svettades mer än jag någonsin gjort!!).
Idag var det dax för vandring igen, MYCKET jobbigare än den första turen vi tog....
.....mycket högre och mycket finare!! Enl handboken skulle det ta 2,5-3 timmar, vi gick på 2 timmar prick!! Tävlingsmänniskor??? Jaaa,liiiiite!!

Nu är det snart solnedgång här...

...o...och jag skålar (som vanligt!!) i sangria! Men denna gång var det champagnesangria i glaset!!

8 kommentarer:

  1. Champagnesangria det låter gott!

    Vilka fina vyer, Mallis ÄR verkligen jättefint och ni verkar ta vara på godbitarna.

    Kram, mamma

    SvaraRadera
  2. Jag gillar dryckes bilderna mest..... My stile

    SvaraRadera
  3. MMmmmm vad det lät gott! Det måste vi göra hemma sen! Läget är lugnt här förutom att det har blåst som sjutton, men allt ser ok ut! Vi kommer ihåg soptunnan, ta det lungt, vi går förbi och tittar runt huset då och då. Vad duktiga ni är med promenaderna! Ha det så bra kram

    SvaraRadera
  4. Gud va mysigt ni har det och fint och got och gud vet allt....mys på bara och jag ska fortsätta att svettas i spåret...nyss hemkommen från vårruset, tog det på 30 min.....
    Semester kram från mig.

    SvaraRadera
  5. Ni verkar ha det bättre än bäst!

    Kram Ellan

    SvaraRadera
  6. Oj då är du ute och semestrar ;) Det har jag missat nu när jag inte varit hemma ;)
    Ja det ser ju mysigt ut där du är.
    Ha det nu så bra
    Kram

    SvaraRadera
  7. Fina bilder och vad gott det ser ut med champagnesangria!
    Kram

    SvaraRadera