söndag 3 maj 2009

Motiverad & frustrerad!!

Är nyss hemkommen efter ett riktigt träningspass! Först 2,5 km i spåret och därefter en timma bodypump!! Fan vad jag är bra!
Varje dag när jag vaknar nästan längtar jag efter att få träna....något har hänt med min hjärna, men tyvärr inte med min övriga kropp!!
Frustrationen är STOR, vågjäkeln rör sig knappt (varken upp eller ner), kläderna sitter kanske något lösare, men det är inte direkt så att jag måste byta ut graderoben...! Måtten har jag tröttnat på att ta eftersom det inte mäks någon skillnad alls!
Jo, lite kanske det syns i ansiktet och man kan ana att jag har nyckelben....men det är ju i midjan och på låren jag vill bli smalare!! Gaaahhh!!!!

Imorgon ska jag på antagningsintervju, har ju sökt hälsopedagog utbildning till hösten.
Snälla, håll tummarna för mej!

10 kommentarer:

  1. Jag håller tummarna för dig!

    Att vågen inte rör på sig kan bero på att du fått muskler = bra, trots att det inte syns på vågen. Ha det gott // Lotta

    SvaraRadera
  2. Här har du en tumme till. Håller med Lotta.
    Ge inte upp bara.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Och från oss har du fyra tummar och 20 tår! Lycka till!

    Du höll ju nästan på att tappa jeanskjolen förra helgen så kläderna sitter nog ganska mycket lösare, eller???

    SvaraRadera
  4. *håller tummarna stenhårt!!*
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Du är duktig! Det är en stor prestation att ha kommit så långt att man längtar till träning. :)

    Håller alla tummar för morgondagen.

    Kram Ellan

    SvaraRadera
  6. Men herre gud vad vi är lika, står stilla, är besvikna och vill mer....eller hur???
    TRÄNAR SOM TOKAR och inget händer.....men nu har jag fått power igen, hittat ny träningskompis, en cykel och en ny en.....20 nväxlar och vilket drag det är i den...hitta något nytt dú med som du kan vårda och jobba med......
    Girl power kram från mig och sådärja nu sätter vi igång så når vi målet snart....så känner du styrkan nu?????

    SvaraRadera
  7. Man ska gå upp i vikt när man tränar. Muskler väger 3 gånger mer än fett så du får gå efter hur kläderna sitter istället! =)

    SvaraRadera
  8. Skit i vågen! Å när det gäller måtten så fick jag rådet att bara mäta en gång i månaden. Så lång tid kan det ta innan det märks på centimetrarna!

    Lycka till på intervjun. Det kommer gå bra!

    Kramar

    SvaraRadera
  9. Satan vad du tränar. Bästa sättet att gå ner vikt är dock att äta mycket mindre och inte slarva. Har bantat i 33 årstid (sedan jag var 10) och kan sammanfatta: Träna hjälper en lite på vägen och man blir fastare i hullet men vill man ner i kilo så är det bara till äta mycket mindre. Tyvärr.

    SvaraRadera
  10. Klart jag håller alla tummar jag har för att du kommer in!!!!

    Lycka till!

    Kram

    SvaraRadera