måndag 25 maj 2009

Efter gårdagens morgon PW simmade mannen 30 min i poolen, medan jag körde min mage-rygg DVD på rummet. Sen var vi hungriga och tog oss till byn Soller för att äta lunch.
Lite sightseeing efter maten, jag är nog en av de coolaste som gått på den gatan....eller inte!!


Idag drog vi iväg på vår första (?) vandringstur.

Hemma hos en söt gumma som sålde färskpressad apelsinjuice. Trädgården var nästan lika söt som gumman!


När vi gick upp kändes det inte att det gick uppför, men det måste det ha gjort...för vi startade längst ner i byn vid vattnet!


Vackra vyer med oliv, apelsin och mandelträd.


Hemma igen blev det slappa vid poolen, och nu ett glas sangria!


10 kommentarer:

  1. Fy tusan vad underbart ni måste ha, njut, njut, njut av det nu bara......
    Och motion får du med, så toppen...
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vi har faktiskt jättefint väder här!!!! Jag vet inte när kranarna öppnar på Mallis men i Liston öppnar de 10.00....... Kram

    SvaraRadera
  3. Låter som en skön semester.
    Ungefär som jag ska ha:)

    SvaraRadera
  4. Gu´ vad skönt ni ser ut att ha det! Njuuuuut!

    SvaraRadera
  5. Suck....sangria och allt....vad jag blir avvis...fast idag har vi haft varmt här hemma 22 grader...skönt!/Vivi

    SvaraRadera
  6. Men ååååååå! Jag är så avis så jag är grön. Vill oxå vara på Mallis med älsklingen och njuta som ni.

    Och, ja, du är nog den coolaste bruden som spatserat på den gatan. :)

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  7. haha, Maribel då.. har du till och med me din mage/rygg DVD på semestern? Du är galen! Men samtidigt duktig och målmedveten!
    Det ser ut att vara jätte fint där borta!
    Träna inte för mycket nu, utan NJUT NJUT och NJUT! ;)

    Kram!!

    SvaraRadera
  8. vi ser att du har de bra, själv så sitter vi på 3an och gassar i solen;)
    Kram Tanja&jessica

    SvaraRadera
  9. Det har varit en riktigt skit dag på jobbet idag. Va på pop, och det va så mycket att göra och jag va så slut så jag nästan sluddra när jag gick hem. Tänk på att du måste byta om om du ska ut och röka....det är en policy, suck. Måste hitta ett nytt jobb. Det är inte bara i media man florerar utan det är oxå massa pekpinnar. Lite kräk bara... Ha det skönt och hälsa den usla killlen i "Sing Star". Kramis på er båda

    SvaraRadera
  10. Åh vilka underbara semester bilder!Blir sååå sugen på ut och resa!

    Jäklar vad duktig du är med att röra dig med. Och du- du är nog coolaste som satt sina fötter på den gatan :0)

    KRam

    SvaraRadera