tisdag 19 maj 2009

Positivt tänkande...

...behövs i Maribellas liv just nu!!

Är hur stressad som helst då vi drar iväg i helgen, men får se det som positivt att jag är behövd och har möjlighet att jobba....

Hantverkarna kom idag, kommer bli så skitigt (ska borra upp en 20 cm tjock vägg av betong och tegel), men gud vad det kommer att bli bra när det blir klart!

Regn = ännu smutsigare när de springer ut och in, upp och ner i garaget. Men gräsmattan trivs, det behövs lite vatten!!

Mannen är sjuk och vi som ska åka snart, men han kommer nog troligen hinna bli frisk rätt snabbt igen!

Har inte hunnit träna på två dagar, skönt för min kropp som fått vila! Sparar mig till vandringarna på Mallis!!

2 kommentarer:

  1. vad jobbigt med massa stress, men tänk på belöningen sen när allt är klart! :D kramar

    SvaraRadera
  2. Oj då, va e de för vägg ni ska ta bort??

    Ja, Peter bara måste bli frisk!! han kan ju inte ligga och vara sjuk när ni ska bort! Ska ni vara borta en eller 2 veckor??

    Själv håller jag på att bli galen, de e massa gubbar här som bygger om hiss schktet, ska bli en ny fräsig hiss, men de ska ta en månad att bygga!!! Så kl 7 i morse vaknade man av att de lät som de va nån som borrade med slagborr i mitt sovrum. inte nice, så i 4och en halv timme har jag lyssnat på detta fruktansvärda oväsen och de känns som man knappt kan tänka i allt detta oljud! (får man slå till bygg gubbarna om man tycker att dom låter för mycket???)

    Kram!!

    SvaraRadera