söndag 24 maj 2009

Seeeg uppkoppling!!

Morrn alla glada.
Har nyss ätit frukost efter 30 min jogging/PW tur i omgivningarna. Till min förvåning och glädje hakade mannen på!

Kopplade sen upp mig på hotellets trådlösa internet för att blogga lite, tyvärr kan jag inte kommentera i era bloggar, vet inte varför!!
Tack iallafall för kommentarer, jag följer er också!

Peter; ha en bra resa och GRATTIS till milen!!
Viktdrottningen; hoppas du kommit över din sockerchock...!
Bondbruden; Stor kraaaaam!!!
Pillan & Mia; klart ni ska vara avis!! Vi har det underbart!!

3 kommentarer:

  1. Hej o tack för hälsningen.
    Vi kommer ha underbart där men vi låter datorn vara hemma så vi kanske loggar in på något internetcafé för att låta er veta hur vi har det.
    Noterade på kortet från igår att det ser ut som när vi är ute. En stor stark till mig och en liten till Catrin.
    Njuuut
    Vi hörs

    SvaraRadera
  2. Skööönt med semester...hoppas du njuter av din lediga tid tillsammans med mannen nu..kram på dig

    SvaraRadera
  3. PW på semestern?! Imponerande!

    SvaraRadera