tisdag 12 maj 2009

Trött som en...

...ja, vad är det man brukar säga?
Örn? Björn? Gnu? Mössa? Minns faktiskt inte!! Men trött är jag iallafall!!
Det tar på krafterna att förvärvsarbeta, och att ha projekt på gång hemma.....samtidigt som man försöker slimma kroppen....!
I helgen fanns inte tid för träning så jag har försökt ta igen det idag och igår!! Jag har också försökt att "soppa" i två dagar. Men det är så svårt!! Blir enormt sugen på kvällarna! Drömmer om STORA baguette mackor med smarriga pålägg typ salami och brie....
Imorgon blir det vågen, har varit utan batterier (igen....)!!!

2 kommentarer:

  1. Ibland är det skit, med att ha mycket att göra...ibland bra...men lagom är bäst..så klart!!!
    Ja, jag tror just nu på GI, för jag är inte sugen på en massa mat längre, häller mig mätt faktiskt....så testa!!!
    Stess, ja du tror ju nästan det....vet att för många tankar och bang, så kom ett anfall till...så..ska jag sluta tänka!! ska bara hitta tillbaka till mitt lagomärbästbeetende...
    Krammmm....

    SvaraRadera
  2. Bra att du tränar nu när du inte hinner i helgen. Ett bra tänk.
    Att sedan varva mellan olika dieter etc är inte så bra. Kör på bondbrudens knep. Lagom är bäst. Håll dig borta från det som är mest fel i veckorna men ät regelbundet. Slarva på helgerna men gör det med ett leende och träna lite extra före och efter och gärna med ett leende då också.
    Livet är för kort för att ha dåligt samvete för maten. Det är bättre att göra något åt det istället.
    Ha en bra onsdag.
    kram

    SvaraRadera