måndag 29 juni 2009

Ur gängorna


..är jag idag!
Känner mej pluffsig och har ätit massa onyttigheter under helgen och idag!

Muffins, glass, friterat, kex, rostat bröd och skorpor med tjocka lager bregott är exempel på vad jag tryckt i mej. Och inte har jag tränat sedan i fredags heller, det har varit för varmt för PW och jogging och idag avbokade jag bodypumpen för att jag inte hade lust! Ingen direkt superbra ursäkt...
Funderar nu på att döva samvetet med lite hemma träning i svala källaren, eller också helt enkelt strunta i det idag och ta nya tag imorgon!! Annars är väl risken stor att man blir som på bilden...




9 kommentarer:

  1. Jag var nästan där som damen på bilden. Nä det var inte sant. Mitt arsle var aldrig så brett men magen, suck.
    Träningen är grunden för att du ska få äta vad du vill utan att gå upp i vikt. PW tidigt på morgonen funkar bra och även hemmaträning i källaren. BP funkar fint också det är nu det gäller. Det är nu du visar om du har bytt livsstil eller inte. Kom igen nu då.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Nejjj du ingen risk att du blir som på bilden...du är bra som du är! Njut nu av det du har ätit och vem orkar träna i den här värmen? Nää du det kommer många pw tillfällen i höst eller hur? Njut av sommaren och värmen nu...och stunta i det där med maten, det sa du ju! Kram kram Vivi

    SvaraRadera
  3. Håller med Vivi... ingen risk!Carpe diem!
    Mamsen

    SvaraRadera
  4. Uh, vilken skräckbild. Kanske ska man printa ut den och ha med den i plånboken. Jämt. hehe...

    SvaraRadera
  5. Mmmm jag funderar oxå på hur man kan komma över den där trösklen?
    promenader just nu är det för varmt för,i alla fall mitt på dagen. Och ställa klockan för jag ska ge mig ut....nää.Och kvällarna har jag heller ingen större lust.
    Träning och just då Bodypump vet jag inte när jag tränade sist,kan det vara 3-4 veckor sen kanske......
    Kommer du på något så hojat till är du snäll ;)
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Måste säga att du är så grym! Jag smygit på din blogg bra länge nu och jag är SÅ imponerad av dig! Tänk att du kämpar på och kämpar på - ett bra föredömme för mig så lägger av hela tiden... Men nu har jag bestämt mig!

    SvaraRadera
  7. Du ser ju så fin ut nu så du kan väl få njuta lite också? Tycker jag i alla fall. Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Är också ur gängorna efter helgen men nu tar vi nya tag, kom igen pepp pepp!!

    SvaraRadera
  9. Maribel, att vara ur gägorna ibland händer oss alla då & då. Ett fenomen som ingår i att leva. Jag tycker att du ska njuta av livet och synda ibland.Snart orkar du med alla de olika aktiviteterna igen. Sköt om dig hälsningar från en som tror på dig.

    SvaraRadera