måndag 8 juni 2009

Borta bra...

...men hemma är hemma, och jag gillar mitt hem!! Och jag gillar vardag!! Men för att veta vad man gillar måste man göra annat och sakna!

Idag har jag bodypumpat, känner redan hur träningsvärken kommer smygande. SKÖNT!!
Jag har också gjort min absoluta favvo fiskrätt idag; Chilimarinerad lax med wokgrönsaker, nudlar och chasewnötter.

Appropå nötter, jag är tokig i nötter! Alla sorter, mandlar, chasew, pinje, valnötter och framförallt HASSELNÖTTER!! Köpte en påse igår för att ha till maten, och den påsens innehåll krymper snabbt... Däremot är jag inte ett dugg sugen på att smaka av mannens chipspåse som ligger öppnad brevid!! Funderar starkt på att slänga nötterna i soptunnan, nötter är nyttigt men fett!

2 kommentarer:

  1. Nötter, i lika a lot...oj,oj!
    Och min karl är dålig och köpte sig en påse chips som tröst...mmmm.tröst...jag gjorde smoothie i stället mango/hallon....så gott..
    Kiropraktorn skulle jag till i morgon men fick lov att avboka....jobbet, blä!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det där såg gott ut det... Nötter är fantastiskt gott! Nu mer föredrar tom jag nötter framför chips... det trodde jag aldrig...
    Kram

    SvaraRadera