lördag 20 juni 2009

Så..

...då var det dax för mej och mannen att fira lite midsommar!! Potatisen är skrapad, äggen kokade, sillen i kylen och nubben i frysen! Mmmmm!

Jag jobbade igår kväll och idag på fm, faktiskt ganska lugnt! En och annan sårskada igår kväll och en hel del frakturer som gett sig tillkänna först idag....

Igår var jag ute och stavade, eller faktiskt- jag sprang med stavarna handen!! Var ute i 50 min och sprang minst 40 av dem!! Kändes helt OK, nästan skönt...! Men idag har jag ont i benen!
Duktigt va?!?!

5 kommentarer:

  1. Japp djävligt duktigt. Det får mig att få dåligt samvete fast jag vet att man ska vara lugn när man är sjuk.
    Vill så gärna..... men kan inte.
    Ha en skön midsommar :)

    SvaraRadera
  2. Duktigt? Det är ju svinbra! :) Ha en bra lördagkväll!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Trevlig midsommar kompis, ses i morgon! Hälsa Peter så mycket.

    SvaraRadera
  4. Vädret på er "midsommarafton" blev bättre än i går! Hoppas sill, potatis och nubbe smakade bra på er nya altan!

    SvaraRadera