onsdag 1 juli 2009

Flås flås!!

Det är varmt!! Liiite för varmt för Maribella som jobbar ganska mycket den här veckan.
Hjärnan blir seg, kroppen blir ännu segare... Svetten rinner och energin är LÅG!
Ingen träning på gymmet än, de har ingen AC! Däremot har jag kört två hemmaträningspass i källaren (där är det 18grader, rena kylskåpet med andra ord!!), så helt förtappad är jag inte!

Imorgon är jag dock ledig, ska försöka komma iväg på PW före frukost (hört den förrut???) och BP på kvällen....däremellan ska jag ligga på rygg i skuggan och lyssna på bok. Nice!!

2 kommentarer:

  1. He tjejen, kul att ha dig tillbaka i cyberrymden :-))

    Skuggan blir det inte tal om för min del, jag älskar att vara i solen. Ha det bäst tjejen.

    SvaraRadera
  2. just nu håller jag med, men i vanliga fall älskar jag att vara ute i solen men idag orkar jag knappt ta ett steg i solen...puh

    SvaraRadera