söndag 14 juni 2009

Fattar inte..

...vart tiden tar vägen!! Är jag världens mest odiciplinerade människa eller??
Går upp tidigt (runt 7 varje morgon!!) för att hinna med, sitter inte mycket på en dag, men funderar ändå på vart dagen tagit vägen och vad jag har gjort när jag utmattad går och lägger mej vid 23-tiden.... Konstigt!!

Nåja, idag sov jag till 9:30, vad ska man upp och göra i det här vädret?? Men, det är bra för växtligheten....får väl glädjas åt det! Och att jag inte:
  • ska gifta mej idag
  • ska ha utomhusfest idag
  • måste ut och gå med hunden
  • har en båt som jag måste ösa
  • har ägnat timmar åt att fixa håret med plattången

I em blir det badminton med(mot) mannen, det var längesedan sist. Ska fasiken ge honom en rejäl match idag!

5 kommentarer:

  1. Ja det var en bra lista ;)
    Ja jag undrar oxå vart dagarna tar vägen,de bara flyger förbi lixom:)
    Här har vi faktiskt sol men det blåser som 17.Men man får vara glad för det lilla....SOLEN!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, vi måste klå våra männ lite ibland...man mår så bra då....
    Men har det onda gått över nu???

    Och tack för dina underbara kommentarer i min blogg, fast det regnar så blir jag så glad så...och hur det värmer....mmm...supergott!!

    Må så gott och må den bästa kvinnan vinna!!!

    SvaraRadera
  3. Kör hårt med honom. Visst är det kul att träna tillsammans. Här har vi haft sol hela dagen men jag har kännt mig vissen så det har inte hänt så mycket.
    Tycker förresten att veckorna bara består av måndagar och fredagar. Dagarna emellan bara försvinner bort.
    Ha en skön söndag.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ja jag undrar också vem det är som är och tjuvar tid!!! Ha en härlig vecka!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Min tid försvinner med på ett konstigt sätt??? jag fattar inte riktigt. Varför har inte dygnet mer timmar? kram

    SvaraRadera