onsdag 17 juni 2009

Bra dag!

Har;
  • handlat mat
  • planterat
  • rensat lite i trädgården
  • köpt en perfekt matta till altanen
  • köpt dynor till däckstolarna
  • tränat MAGEN!!
  • torkat tvätt ute
  • "vunnit" en efterlängtad Odd Molly tunika på Tradera
  • beställt papper från CSN
  • njutit av solen!!!!

Maten har jag skött "sådär", klarar mej på soppor frukost, lunch och mellis/middag....men blir skithungrig på kvällen! Har proppat i mig en macka med skagenröra och en med rökt skinka. Skulle lätt kunna äta ett par till. Måste försöka skärpa mig, det var ju den här sommaren jag hade som mål att se ut som jag önskar.... Får väl revidera målet,men det gillar jag INTE!

Imorgon ska jag till stan och göra något som jag har tänkt på länge, skriver inte vad eftersom det retar så många...jag är så nervös!

6 kommentarer:

  1. aha...måste ju gissa: en tatuering kanske? Jaja vad det än är så lycka till, du måste berätta sen, lova!!! kram Vivi (vilken bra dag du har haft och vad mycket du gjort)

    SvaraRadera
  2. Oj vad mycket du fått mycket gjort idag. jag är avis!

    SvaraRadera
  3. Hej igen, för trött för att skriva. Bäst att förklara det eftersom jag skrev mycket en gång för mycket i den första kommentaren :-))

    SvaraRadera
  4. Vad har du gjort?????
    I dag hade jag en patient som hette samma som du i förnamn! Har jag aldrig sett förrut.
    Trevlig midsommar på dig!

    SvaraRadera
  5. Heeej!

    Känner väl igen mig i kvällssuget, det är djävulen själv! Suck...

    Midsommar-kramar!

    SvaraRadera
  6. Va blev det, va blev det!!!!! Ha en skön midsommar! Är på jobbet nu men ska snart cykla hem. Det blir en lugn kväll med ett annat par bara. Du jag är lite trött på "Dörren är på plats i källaren" haha. Kram

    SvaraRadera