söndag 21 juni 2009

To bee or not to bee, that´s the question!

Har än en gång funderat på bloggens vara eller inte vara!!
Nackdelarna är att det känns stressande ibland, att man (=jag) måste komma med intressanta inlägg, kommentera andra osv....
Idag fick jag dock kommentaren av en annan bloggare att det är fantastiskt att folk kommenterar i min blogg, och det är det ju verkligen!!
Helt fantastiskt att det lilla jag skriver kan intressera någon annan, och då särskilt någon jag aldrig sett IRL!!
Min blogg är ju faktiskt MIN, den skrivs för och av mej, men vill DU läsa och kommentera betyder det mycket för mej!!
Så tack alla ni "där ute", kända som okända!!

3 kommentarer:

  1. Varsågod lilla du.
    Det är ju du som bestämmer om bloggen ska leva eller inte men jag skulle sakna den.
    Kram

    SvaraRadera
  2. jag tycker bloggen ska VARA. tycker de e kul att följa vad du gör nu när man ses så sällan, tycker det betyder mycket! Yes!
    kriv när du själv vill och om vad du själv vill. då blir de inte så stressande =)

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Jag tycker att det är hemskt roligt att få följa dig och ditt liv via cyberrymden. Jag skulle sakna bloggen helt klart.

    Tack för trevligt sällskap igår, alltid trevligt att ses. Tog inte illa upp, varför i hela friden skulle jag göra det? Inget jag ens reflekterade över. Kul att du vill länka mig. Jag kommer att länka även dig. Går alltid in via Marie KJ.s blogg ändå :-))

    SvaraRadera