söndag 21 juni 2009

Kjol!!!


Idag har jag varit på födelsedaglunch hos Marie (kompis sedan 1996 kom vi fram till idag!), alltid lika trevligt och gott! Och smalt, tack för det!!

Dagen till ära hade jag kjol, det hör inte till vanligheterna, och utan tights eller strumpbyxor tror jag aldrig har hänt! Kändes OK, inte helt bekvämt, men inte helt obekvämt heller!!


Måste bara spä på min duktighet med att informera om att jag innan lunchen körde hårt i 30 min på motionscykeln!! Må det ge resultat snart!!

4 kommentarer:

  1. Usch så dålig jag känner mig. Att inte träna på hela helgen är frusterande.
    Porsbrännvin heter det som vann.
    I vårt midsommargäng höll vi helt med. Fantastiskt gott.
    Ha gott.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Snygg kjol! Och vad duktig du är som motionscyklar! Kram

    SvaraRadera
  3. Skitsnyggt ju! :D
    kramar

    SvaraRadera
  4. du passar ju jättebra i kjol ju! Fortsätt med det!

    Kram NuJä

    SvaraRadera