fredag 22 oktober 2010

Strategi

Jag (och övriga i behandlingsteamet) uppmanar patienterna att ha en strategi att ta till när suget slår till.
Så, jag har fått fundera ut en strategi inför ikväll (fredagkväll är den absolut värsta dagen att bara dricka pulver!!!):
  • jag ska äte en påse nutrilett grönsakssoppa med liiiite smulad buljongtärning och persilja i. Det är riktigt gott! Kommer jag att äta även efter denna period!
  • som "mys" ska jag skära upp 1/2 nutrilett bar med cokladsmak i små bitar och snaska på framför TV:n.

Fusk? Ja, förmodligen... Men det bryr jag mej inte om!

Annars går det sakta denna vecka (innan fusk!), ca 0,3 kg. Mätte mig dock igår, och det var kul! Minskat flera cm totalt, och det bara på drygt 2,5 veckor!

2 kommentarer:

  1. Du är så duktig!!! Keep the good work going!!! :)
    Själv har jag gått upp 2kg sen jag böjade träna. Haha, så kan det gå.. men ja intalar mig att de kanske är muskler (hehe, nej ja vet man får inte muskler så snabbt... men att gå från noll i muskler till åtminstonde liiite) :)
    Jo som du säger, kroppen e väl chockad och är slut efter det.. va bara på bodypump i måndags, sen har ja bara tränat hemma, 6km på träningscykeln, armhävningar, situps, knäböj, utfall och hantlar igår och idag. Det får duga så.
    På måndag har jag bokat en instruktör på gymmet.. de kan bli spännande (och pinsamt) får se hur det går! och om halsen är bättre då dvs.
    Kram gumman!!

    SvaraRadera
  2. Ähh det där kan du ju knappt räkna dom fusk ;) Kolla bara hur bra det går för dig, fattar inte hur du orkar, du är så bäst! Kram

    SvaraRadera