måndag 11 oktober 2010

Resultat LCD v.1

- 2,9 kg!

Övriga positiva effekter:
  • pigg
  • inte hungrig
  • suget är på en 1,5:a på en 10 gradig skala
  • man kan ta bilen över allt (teater & konsert)
  • man får tid över - behöver ju inte handla/laga mat! Tar max 1 min att dricka en soppa om man har brådis!

Negativt:

  • krångligt när man är borta.
  • lite asocialt
  • smaken i munnen - känns som någon annan (hund??) lånat munnen under natten!!

Men, det positiva överväger naturligtvis! Så nu ser jag fram emot vecka 2!

12 kommentarer:

  1. Hej! Håller med om det positiva och även det negativa, som jag minns det när jag körde min detoxkur, man blir ju otroligt pigg!! Ska ta en liten kur i november igen, det är dom första dagarna och veckan som är jobbigast innan man märker dom positiva effekterna, då känner man hur bra man faktiskt mår och då går det lättare att låta bli onyttigheter. Kör på, bra jobbat! kram Vivi

    SvaraRadera
  2. Du är så duktig!!!
    Ser ut som det finns mycket mer posetivt än negativt!! BRA!!
    Kämpa på nu Maribullan!!! <3 <3
    Kram

    SvaraRadera
  3. Va duktig du & vilket minus :D
    Smaken i munnen, hur gör du för att bli av med den?
    Sugen på att köra en omgång med soppor, men det där med dålig andedräkt skrämmer mig lite...
    / Carina

    SvaraRadera
  4. På vilket sätt är det krångligt? Finns ju färdigblandade och vatten kan man alltid bära m sig? =)

    Stort grattis!

    SvaraRadera
  5. Så strålande resultat. Grattis.

    SvaraRadera
  6. Vad är ketos egentligen? Är det inte bra att köra pulver hela dagen förtom middag eller lunch? Kan man köra pulver i 3 dagar, äta en och köra på med pulver igen?
    KRam

    SvaraRadera
  7. Holy macaroni!
    Fi fan vad bra!
    Keep going!

    SvaraRadera
  8. Svar till Carina; jag har annu inte hittat det ultimata sättet att få bort smaken/lukten (som jag i och för sig tror att jag överdriver lite - det är nog egentligen inte SÅÅ farligt! Typ 6-7 på en 10:gradig skala).
    Men, det positiva överväger alla gånger, det är inte så att jag (eller omgivningen) inte står ut!
    Jag tuggar dock en hel del sockerfritt tuggummi, och tror att det hjälper!

    SvaraRadera